01.11.2007

Luksusproblem



Nå var planen å legge strikketøy til sides og heller brodere ferdig julekalenderen til ungene. Men, tror dere ikke at de to E. Zimmermann-bøkene jeg har ventet på ramlet ned i postkassen i går. Jeg har gledet meg sånn til at de skulle kommer. Garnet ligger klar til en Baby Surprice Jacket og har gjort det en stund. Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg om kalenderen når superprosjektet ligger der og venter.

Det utvalgte garnet er Merino 2/6 fra Fleece Artist. Fargen heter Mermaid. Jeg har noen gamle blågrå perlemorsknapper som vil passe perfekt.

3 kommentarer:

Nitus sa...

Du har en kjempekoselig blogg med mye flott håndarbeid, fristende garn og amerikansk pannekakeoppskrift,,,takker for den.

Anonym sa...

Jeg har nominert deg i bloggen min :D

Anonym sa...

Alt du strikker er så delikat! Fargevalg og modeller, det er inspirerende å lese bloggen din!