23.02.2008

Strikke-strikke-strikke-strike

Jeg valgte et dumt garn til Hearts-prosjektet. Silke-Tweed er nydelig å se på, men det er tungt å strikke med. Det resulterte i at armene mine verket skikkelig da jeg nådde halvveis. Måtte bare ta meg en pause. Jeg gikk over til en Tomten-jakke i Noro Silk Garden til gutten min. Det gikk mye lettere, for ikke å snakke om raskt! Slapp dessverre opp for garn i dag, med bare et halvt erme igjen. Surt! Heldigvis er Pinnsvin Design utrolig kjappe med å sende avgårde bestillinger. Regner med at jeg får det nøstet jeg mangler på tirsdag.

Jeg har også gjort ferdig Koolhaas-lue nr. 2. Skal legge inn bilder i midten av neste uke. Hvis alt går som det skal er jeg ferdig med "Hearts" også da. Er god nok i armene i dag til å fortsette strikkingen med Silke-Tweed.

Jeg koser meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du er.
Nydelige klær du strikker.

Tora sa...

Lykke til med armene og resten av Hearts, håper den blir fin i silke-tweeden så den i hvert fall er verdt strevet!

Hilsen Tora.