22.06.2008

Utfordret!

Jeg har blitt urfordret av Tora. Det er nok meningen at en skal svare punktvis, men det er vanskelig.

Things I want to learn:
Etter at jeg oppdaget Ravlery skjønner jeg at strikking er så mye mer enn det jeg kunne fra før. Jeg er som en svamp og suger til meg alt nytt jeg kommer over. Det er lenge til jeg kan si meg tilfredstilt. Jeg har ikke en gang oversikt over alt det nye jeg har kommet over til nå. Nå øver jeg meg på nye og bedre måter å strikke flerfarget mønster på. Jeg ble ferdig med et par pulsvarmere for noen dager siden (se innlegg over), men allerede i dag har jeg revolusjonert teknikken min. Jeg har ennå et par triks jeg ikke har fått til ennå på det feltet.

Things I want to create:
Jeg har noen ideer når det kommer til barneklær, men først må jeg skaffe meg mer kunnskap om teknikker. Jeg har også tenkt litt på mønster til votter. Klær til meg selv strikker jeg ikke foreløpig, så det tenker jeg ikke så mye på.

Small items I might want to knit:
Jeg har en lang liste over prosjekter jeg kunne tenkte meg å strikke, men det blir ikke nødvendigvis det utvalget jeg lister opp her...
1. Lina til gutten min. Han har bestilt lue.
2. Matilda eller Tillie
3. Handlenett (Dette er riktig nok hekling, men jeg må jo være miljøbevisst og trappe ned på poseforbruket)
4. Gloup! fordi vi har lyst på dyr, men orker ikke ansvaret.
5. Cardigan for Merry Jeg har veldig lyst til å lære å lage de flettene.

Jeg skal kanskje sende utfordringen videre, men jeg leser per i dag så få blogger. Dette blir også en sak jeg kommer tilbake til.

Ingen kommentarer: