22.04.2008

Et luksusproblem 2

Etter at jeg ble medlem på Ravelry har det åpnet seg en helt ny verden innen strikking. Det er så mye flott jeg har lyst å prøve meg på. Plutselig får jeg ikke gjort ferdig noe som helst fordi jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal lage. Nå skrev jeg jo sist at jeg hadde en del prosjekter jeg skulle fullføre, men noen av dem har jeg lagt bort for en stund (legger skylden på varmere vær, he-he). Har riktig nok kommet et stykke på en kjole til minstejenta, men da det viste seg at jeg har sett feil på strikkefastheten og den blir alt for stor, ja da begynte det å klø i fingrene etter å ta fatt på noe nytt. Det spørs om jeg ikke snart setter i gang med Angle-jakken. Skal prøøøøøve å få gjort ferdig kjolen først. Den blir veldig søt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gleder meg til å se kjolen ferdig. Jeg har også Angel som neste prosjekt. Garnet er klart, må bare også få unna noen andre ting som er litt mer hast :-)

Ha en flott uke!