09.04.2008

Lady Wannabe

Lady Wannabe av Tora Frøseth.
Garn: Sundara Fingering Silky Merino, "Autumn Rose"
Pinnenummer: 2,5mm og 3,0mm, rundpinner (40 cm) og strømpepinner

Dette har vært et prosjekt jeg har kost meg skikkelig med, til tross for at jeg har måttet strikke deler på nytt pga feil. Jeg valgte et garn jeg fikk som en del av Sundara Seasons Yarn Club. Det egner seg nok ikke til hverdagsbruk, men en Lady Wannabe har vel hansker til penere anledninger også? Jeg akter uansett å strikke et par til i et mer slitesterkt garn. Mannen min er også begeistret for disse hanskene og hintet om at han ønsket seg slike selv...bare i en litt mer Gentlemans Wannabe-utgave.

Det blir mer design fra Tora Frøseth på meg. Jeg skal strikke en nydelig jakke hun la ut oppskrift på for få dager siden. Nok en gang er det minstejenta som er den heldige mottaker. Men, først gjelder det å ha litt disiplin og fullføre et par andre ting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige! Likte fargen din så godt, den viste disse hanskene på en helt annen måte.
Jeg har tenkt på om jeg skal kjøpe dette mønsteret, tanken fikk litt mer fart på seg etter å ha sett dine :-)
Ha en flott helg!

Anonym sa...

Du lager så mye nydelig. De hanskene var nesten litt noe-noa aktige. God helg!!!

http://knitgirlinorway.blogdrive.com/